GRATIS FRAGT PÅ KØB OVER 499,-
HURTIG LEVERING 1-2 HVERDAGE
FAST LAV FRAGT PÅ 39 KR.
14 DAGES FORTRYDELSESRET

Handelsbetingelser


 
   

Generelle oplysninger

Living mood
Højlundsparken 42

8355 Solbjerg
kundeservice@livingmood.dk

CVR-nr: 21843040

 

Betaling

Living mood.dk modtager online betalinger med Visa/Dankort og Mobilepay Online.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark - Kroner (DKK) 


Fragt

Livingmood.dk anvender  GLS GLS Pakkeshop, GLS Hjemmelevering og GLS Erhverv til levering i Danmark.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Varerne afsendes fra Livingmood.dk indenfor maksimalt 48 timer efter ordreafgivelse, hvis ikke andet er anført på produktvisningen. Levering sker efter den i checkout valgte fragtmetode og vil normalt ske indenfor 1-3 hverdage fra afsendelsen. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges. 


Fortrydelsesret / Returnering

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Hvis du har bestilt flere forskellige vare i en ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kundeservice@livingmood.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give besked.

Når du returnerer varen, bedes du vellægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde, dvs. du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.

Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. Er varen værdiløs efter brug, kan du ikke få dine penge retur.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Varen sendes til:
Living mood

Højlundsparken 42

8355 Solbjerg
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Ved returnering kontaktes virksomheden:


Living mood

Højlundsparken 42

8355 Solbjerg
kundeservice@livingmood.dk

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav eller uden omdeling.


Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
. Navn

. Adresse

. Tlf.nr.

. E-mail adresse

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.   

Personoplysningerne registreres hos Living mood.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  


Den dataansvarlige på livingmood.dk er Living Mood.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på:
kundeservice@livingmood.dk

 

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte
kundeservice@livingmood.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@livingmood.dk.

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortydelsesformular 

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 14.11.2020